כתיבת מאמרים לקידום

התוכן הוא חלק חשוב מהליך הקידום האורגני של האתר שלכם. למעשה, באמצעות התוכן ופעולות נוספות שאתם או חברת הקידום תעשה עבורכם, אתם נלחמים על מקום גבוה יותר במנועי החיפוש, שסטטיסטית צריך להביא לכם יותר גולשים (כמובן בהתאם לנפח החיפושים של אותם ביטויי מפתח שאתם מקדמים). כתיבת מאמרים לקידום מתחלקת ל-2 חלקים: מאמרים לאתר שלכם ומאמרים לפיזור.

כתיבת מאמרים לקידום וקישורים פנימיים:

החלק הראשון בעבודת כתיבת מאמרים לקידום היא מאמרים לאתר שלנו. המאמרים באתר שלנו משחקים חלק חשוב בקידום כיוון שהם לא רק נותנים ערך לגולשים, מה שעשוי לשפר את אחוז ההמרה של גולשים ללקוחות, הם גם גורמים לגולשים לקרוא יותר תוכן באתר שלנו, לסמוך עלינו יותר, לרצות לשטף את המאמרים שלנו ועוד. מקדמי אתרים רבים נוטים להזניח את הקישורים הפנימיים (הקישורים שבין העמודים שבתוך האתר) וגם הם חלק משמעותי בטיפול בקישורים במסגרת הליך קידום אורגני של האתר.

מבנה מאמר תקין לתוך האתר:

מאמרים בתוך האתר שלכם צריכים להיות יותר איכותיים ממאמרים המופצים ברשת באתרי תמיכה בדרך כלל, אלא אם כן מדובר באתרים גדולים ואיכותיים יותר. במאמרים שבתוך האתר שלכם אתם רוצים שהמאמרים יהיו במבנה תקין ומסודר, באורך סביר ומשלבים היטב בצורה נקיה את מילות המפתח שאתם רוצים לקדם. כדאי לחלק את המאמר לפסקאות באורך סביר על מנת לא ליצור בלוק גדול של תוכן שלא יהיה נעים לקריאה. מומלץ בחום לשלב כותרות משנה בין לבין, על מנת לשפר את חווית הקריאה עבור הגולש (כותרות מסוג זה נקראות כותרות H2 והן חשובות מאוד במאמרים).

כתיבת מאמרים לפיזור:

כתיבת מאמרים לקידום האתר שלכם במישור השני צריך להיות מאמרים המפוצים ברשת כדי להכניס קישור לאתר שלכם. כמובן שחשוב שהמאמרים יהיו ייחודיים וברמת איכות סבירה, אולם הדבר החשוב ביותר במאמרים הללו הוא קישור שיוצא מתוך ביטוי נקי במאמר המקשר אל האתר שלכם. קישורים אלו מסייעים לגוגל להבין כי אתרים אחרים ממליצים על האתרים שלכם ולכן מקשרים אליכם בצורה טבעית מתוך המאמר (ולא כקישור מתפריט צדדי או תחתון באתר) וזה מגדיל את הסמכות של העמוד שאתם מקדמים לאותו ביטוי.

חברת IVTEXT הנה חברת תוכן המציע מגוון שירותי תוכן לעסק שלכם. אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם ממגוון שירותי התוכן ותיק הדוגמאות שלנו. נשמח לתת לכם שירות ולעזור לכם למלא את האתר שלכם בתוכן איכותי.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לטל כתיבת תוכן.

דילוג לתוכן